ایران صدا- دانلود آهنگ

دانلود جدیدترین اهنگ های از ایران صدا

ایران صدا- دانلود آهنگ

دانلود جدیدترین اهنگ های از ایران صدا

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بماند

دانلود آهنگ مهدی احمدوند بماند


آهنگ جدید بماند از مهدی احمدوند با کیفیت عالی 320 و 128 به همراه متن


دانلود آهنگ مهدی احمدوند بماند

متن آهنگ بماند مهدی احمدوند

»──|♯♩♭✎|──« ؛

تو رفتی و سهمم ♪♩♭♪ از عشقتو  غمه ♭♪
سر قلبم هر  ♭♪ چی بیاد حقمه ♭♪
یه لحظه از عشق ♭♪ تو غافل شدم ♭♪
جنون و رها کردم ♭♪ عاقل شدم ♭♪

»──|♯♩♭✎|──« ؛
تو که رفتی♭♪عقل از سر من پرید ♭♪
نمیشه که عشق ♭♪ از مغازه خرید ♭♪
تو رفتی و قلب من ♭♪ افسرده شد ♭♪
دعاهای دشمن ♭♪ بر آورده شد ♭♪

دانلود آهنگ مهدی احمدوند بماند با لینک مستقیم

»──|♯♩♭✎|──« ؛
بماند هنوز ♪ توو فکرتم ♪
نیفتاده عشقت ♪ از سرم ♪
تو رفتی و خنده با تو رفت ♪ بماند خودم مقصرم ♪
بماند هنوز ♪ توو فکرتم ♪
دلتنگ صدای ♪ خندتم ♪
بماند چی می کشم ♪ شبا خودم با خودم توو خلوتم ♪

»──|♯♩♭✎|──« ؛

  • erfan karim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی