ایران صدا- دانلود آهنگ

دانلود جدیدترین اهنگ های از ایران صدا

ایران صدا- دانلود آهنگ

دانلود جدیدترین اهنگ های از ایران صدا

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ

دانلود آهنگ ناصر زینعلی مجسمه

دانلود آهنگ ناصر زینعلی مجسمه

دانلود ترانه ناصر زینعلی مجسمه

دانلود اهنگ مجسمه ناصر زینعلی

دانلود رایگان آهنگ ناصر زینعلی مجسمه

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی مجسمه + متن اهنگ

دانلود آهنگ ناصر زینعلی مجسمه

متن آهنگ مجسمه ناصر زینعلی

قید خوبارو برام زدی پا به پاهای من اومدی

باغچه ی قلبمو گل کاشتی

واسه زندگیم اومد داشتی

دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام مجسمه

 

عشقو دادی یاد این دیوونه

ساختی یه خونه از این ویرونه

کم که میارم میگیرم هی نشونت

میام سر میذارم رو جای امن شونت

وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه

دانلود آهنگ ناصر زینعلی مجسمه دار

دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه

پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی

وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه

دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه

پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی

دانلود اهنگ ناصر زینعلی بنام مجسمه

وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

مجسمه ساختم ازت توی میدون دلم

یه نفس میگردم هی دورت

به صورتت خیره میشم گرمه مث نور شمع

میزنم از تو چشام پل بهت

وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه

دانلود آهنگ از ناصر زینعلی مجسمه

دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه

پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی

وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه

دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه

پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی

وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

دانلود رایگان آهنگ ناصر زینعلی مجسمه

  • erfan karim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی